" I am a Straight A+ Hunter "

HomeAboutlinkiesStuffNetwork















Perhatian , saya jarang/tak akan online. Sebab saya damn busy. Saya harap awak jangan minta follow/follow saya/minta exchange link waktu sekarang ni. Saya rasa bersalah.. tak dapat penuhi permintaan awak tu..

owner

Let's exchange banner :)

{16} I am empty. I just dare to dream big. I want to make my parents proud. I want to make my nation proud. Efficacious Pride!

CBOX


Please leave your footsteps
No email address
Mesej anda adalah private. :)
Followback request is allowed :)

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by X. thanks to 1, 2, 3 & 4 for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. *peace*
All the gifs are made by DEEIAN !
Tirai 2014 ditutup
written by DEEIAN at Rabu, 31 Disember 2014 & got 0 Comments

Assalammualaikum.. Aku jarang blogging dalam tahun 2014, kerana aku ingin fokus dalam PT3. Mungkin selepas ini juga aku kurang blogging. Ke mana hilangnya aku? waktu muda ini aku ingin mengejar ilmu. Hanya bila aku ada sesuatu yang ingin aku kongsi, baru aku kongsi di blog. Waktu muda ini juga aku ingin kenal Tuhan. Aku takut sekiranya aku tidak kenal Tuhan dan UtusanNya di padang Mahsyar kelak. Aku pun bukannya baik sangat. Aku sedar aku siapa. Jika kau sudah lama kenal aku, kau pasti muak. Dahla. Malas sebenarnya cakap banyak-banyak. Sebab, siapa je yang baca blog aku ni? *unggas berbunyi burung berkicauan, belalang menganggur* K dah. Tutup buku. Esok 2015, 2016 ambiil Spm. Tataaa